Friday, August 8, 2008

TORVBEHANDLING

Oh mina damar och herrar, nu var jag på min första torvbehandling. Jag tog mig friheten att ta det lite lugnt idag, efter en ganska fullsmakad fotovecka.
Nina, kletade mig ner i torv, en sådan brun färgad klet på hela hela hela kroppen förutom, där min trosa har plats. Sen var det dags att packa in i plastfolie, varma handdukar och varma tunga kuddar. Allt känndes bra. Fötterna var nog det mest konstiga för min del. Inpackat i en plastpåse med klet. Det känndes som när man var barn och gick i lera i en sjön. Under den tiden jag var inplastad så gav mig Nina en härligt huvudmassage. När jag var klar och allt plast var borta, så fick jag se mig en kort stund i spegeln....ha ha ha, ett litet svart monster. Sen kämpade jag i duschen att få bort allt och återvända till min normale hudton. Men nu har jag ett riktig rosa ansikte och allt är så mjuk. Så testa gärna.

No comments:

Post a Comment