Friday, August 8, 2008

MORE GIRLS...

Det var en produktivvecka...igår var det Rebeckas och Jacquelines tur.Denna gången fick vi vara hos 7heaven och fotografera i Ninas underbara Spaanläggning. Idag ska jag dit och vila hos henne och få en super torvbehandling,vad det nu kan vara. Jag berättar om detta senare.

Men back to the shoot.

Angelica var med på gänget och sminkade underbar igen. Lilla Rasmus underhållade oss medans mamma sminkade och det var en riktig gläde. Fick till och med en riktig smaskig puss från honom. Gud vad söta dessa små bäbisar är. Jag får nog fota honom en vacker dag.

Kåre tog hand om lilla Rasmus under fotograferingen tillsammans med Nina, upp och ner för trappa, ut och inne från trädgården, osv....man blir ju inte gammal med sådana små söta.

Första att fotas var vacker Rebecka. Jag valde en super mjuk brun lädersoffa och en kudde som matchade trosorna. Och sen kom Rebecka med denna blicken...oj oj oj, jag tror att många killar kommer nog att gilla detta.

Jacqueline fick sitta istället på en liten mer obekvämare gammal kista (som jag bara älskar) mot en ganska så fräck bakgrund i marmor och jag bara älskar komibiantionen med färgerna. Men you are the judge, så now you can vote for the picture you like most.



Girls, well done and thank you to Nina at http://www.7heaven.nu/

2 comments:

  1. Rolig fotografering! Man ville verkligen inte lämna det vackra huset som vi var inne i. Cornelia är en otroligt duktig fotograf och man känner sig verkligen bekväm med henne. Måste också tillägga att Makeupartisten Angelica var jätte duktig!!

    ReplyDelete
  2. Tack tack Jacqueline. Kul att höra.

    ReplyDelete