Thursday, November 20, 2008

QREATIVA Företagsmässa

Det har hänt en hel del i förra veckan och jag var ute på olika ställen.
I lördags, den 15 november så var jag med på en Företagsmässa i Lerum som Kvinno-nätverket QREATIVA (http://www.qreativa.org/) hade organiserat.

Jag är medlem hos Qreaktiva sedan några månader tillbaka och vi träffas en gång i månaden för ett föredrag eller för att mingla. Tjejerna är jätte mysiga och trevliga och alla satsar verkligen på det vad de älskar.

Så i lördags var jag tillsammans med Angelica Sandén (make-up artist) i Lerum på Tingshuset och sminkade och fotade gratis under flera timmar. Det var full drag och vi passade på att markandsföra oss i komunen.

Jag bifogar en bild med ett exempel vad smink gör för en fotografering.


Emma S. en av tjejerna som kom fram i lördags

No comments:

Post a Comment