Thursday, July 10, 2008

THE BEAUTIES





Och idag var det dags för sista inspelningen för en super DVD för att marknadsföra mina söta modeller. Vi återvände till Onsala Herrgård tillsammans med make-up artisten Johanna och fotografen Bernt. kl. 10.15 startade vi inspeningen och fotograferingen. Allt gick smidigt och tjejerna kämpade sig för att få bra bilder. Mellan första och andra plagget fick vi en god macka, som Morten på Herrgården hade förberett till oss. Vi tackar för som vanligt vänligt bemötande och en underbar miljö.

Många unga flickor tror att det räcker med att vara vacker för att vara modell. Men tyvärr så är det inte. Idag fick Alexandra och Amanda prova att agerar tillsammans framför kameran, hitta på texter, osv. Ett skådespeleri som behövs för att vara modell, lika mycket som utstrålning, en underbar välvårdad kropp och ansikte, talang, många inarbetade poseringar och dessutom älska att stå framför kameran.

Thank you girls, you are great!


2 comments:

  1. you are great! När jag kom hem fick jag svaret till varför jag inte presterade som vanligt idag 39,4 graders feber så nu ska jag lägga mig under ett varmt täcke o sova tills jag blir frisk! kramar Amanda

    ReplyDelete
  2. juste glöm inte kika min blogg
    amandalk.blogg.se
    pussokram amanda

    ReplyDelete