Friday, April 3, 2009

MORGONGÅVA


MOON GIRL

Det är ju lite inne att ta bilder till morgongåva till sin blivande make.

Nu har säsongen startad igen och här två exempel på hur det kan se ut....

Carin kom lite nervös till studion. "Nu känns det pirrig i magen" sa hon när hon hade tryckt på ringklockan. "Vi ska ha bara kul i studion" svarade jag säkert att det skulle bli så. Make up artisten Malin fixade en hel bodysminkning och sen var det dags att kliva in i studion och skapa. Det är alltid ett samarbete, steg för steg för att skapa något helt nytt. Man går utifrån andras bilder som kunden tar med eller jag hittar i en bok och så gör jag min egen version av det. Vi hade kul och Carin kännde sig inte alls konstigt att sitta där helt naken framför mig, make-up artisten, och alla mina blixtrar. Vi skrattade och skämtade över allt möjligt.

Carin skrev i ett e-mail efter fotograferingen:

Du har ökat på mitt självförtroende massor. Massor av tack och kramar till dig!!!

och när hon hämtade bilderna som jag hade samlat i en fin liten svart låda så hade hon med sig tulipaner, choklad och ett presentkort för en massage!! Mamma mia, det hade jag verkligen inte förväntad mig. Och jag kommer att massera mig Carin, TACK SÅ MYCKET du med! Lycka till med brölloppet !!



WOMAN I


No comments:

Post a Comment