Friday, April 3, 2009

LUGNET EFTER STORMEN


FIUUUUUUUUU,............ we made it!! Helgen i Allum var full spakat!

Mer en 100 personer kom fram och blev sminkade och fotograferade. Det var verkligen en upplevelse.

Nu har det gått några dagar där jag har efterbehandlat lite gran bilderna och beställde de. Jag få tacka i mitt namn och i mitt teams namn alla kunder som har varit hos oss. NI VAR GRYMMA!

Tack till make-up artisterna som har gjort ett otroligt bra jobb. Tack till mina underbara praktikanter Mimi och Pontus som har gett hjärtat vid försäljningsbordet. Tack till Emelie och Rebecca som gick runt i Allum och delade på flyers.

Tack till kompis fotograf Peter som fotograferade under modevisningen.

Och tack till Kåre och Linda-Marie, Sanna och Madde för att all hjälp att ta emot kunder, att vifta för att få fram vinden, att bygga hela studion och se till att allt rullade som det skulle.

Och tack Allum att vi fick chansen att stå där! Och inte minns tack till min kamera, min underbara Canon Eos 5D Mark II.


Innan jag får alla tillstånd att lägga ut bilderna från helgen här kommer en bild jag tog idag i Lerum vid Aspen innan frukostmöte med rotarianerna. Även dimma kan vara vackert och ge naturen en hel mystiskt inslag.

1 comment: