Wednesday, September 24, 2008

NU SKIN

För några veckor sedan blev jag inbjuden hos Nina, 7 Heaven till en tjejkväll. Hon ville presentera mig till hennes väninnor samt att en av mina make-up artister Angelica var där också för att presentera NU SKIN GALVANIC, en sådan liten maskin som gör att du ser mycket yngre ut. Själv gillar jag inte använda sådana produkter men efter har sett hur det funkade hos gästerna den kvällen kan jag säga att skillnaden syntes.

Och så ser det ut när man gör det. Självklart hade ja min kamera med och passade på att ta några bilder från kvällen.
Är det något som vill ha information om den här produkt kontakta www.7heaven.nu så får ni priset, info och allt annat som följer med.
Jag bevara mitt utseende då jag ändå gömmer mig bakom kameran.

No comments:

Post a Comment