Saturday, September 6, 2008

GANGSTER BRÖLLOP??


Vädret var inte alls det som jag hade önskad mig imorse när jag vaknade. Det vrålade ner från himmeln och att komma ur sängen var inte det lättaste. Men motivationen framför mig att fotografera Delvan och Hernans bröllop tog mig upp till sist och jag körde ner till studion för att forbereda allt. Planerad var (om finnt väder) att vi skulle vara på Nääs slott. När det var 13 så sprak det upp i himmeln men det var väldigt ostabilt, så vi körde på plan B. Den stora svarta Limosinen från XL Limo med Delvan, Hernan och kompisar, champage glas och flaskor körde mot Hisingen där festlokalen var. Vi började att ta bilder inomhus med massor av vit/blåa ballonger, fortsatt utanför lokalen och slutade att ta bilder med den svarta limousinen.

Det var dags att fota killar och då tänkte jag att man skulle testa en liten coolare variant à la gringo-ganster och hups då sa Delvan....jag kan ju vara med också på något sätt....visst det var en kanon idé... Men på ett kanske inte traditionell sätt.
Så här ser ni resultatet av ett bra samarbete mellan alla inblandade, inte minst assistent Kåre som vi tackar för ett utmärkt insats.

Man skulle nästa kunna använda bilder på en CD omslag....vad tycker ni?

No comments:

Post a Comment