Saturday, October 2, 2010

VI HAR FLYTTAD STUDION

Till alla gamla och nya kunder: Idag första oktober så har vi flyttad vår studio till Munkebäcksgatan 28 i det mysiga Kålltorp. Vi håller på för fullt att fixa allt så att vi kan öppna igen nästa vecka. Mer info i de kommande dagarna. Flytten gick bra, förutom första morgon skreck när vi skulle hämta lastbilen på Rent a Wreck och den var inte inbokad, trots internetbokning. Efter fram och tillbaka så löste de ändå en bil till oss och vi tackar de för detta. Vad skulle jag har gjort annars med mina 11 medhjälpare?

Vill ni nå mig de närmaste dagarna så funkar inte internet än men ni få jättegärna ringa mig på mobilen eller maila på info@arkadiafoto.com och jag hör av mig till er.

Bilder på flytten snart på bloggen.

Trevlig lördag kväll och ett stort tack till alla som har hjälpt: Thomas, Anders, Jenny, Jakob, Morten, Johan, Sofi med solstråle Neva, Jasper, Stefan och Arnaud med Franz och min underbara sambo Kåre.

No comments:

Post a Comment