Monday, August 2, 2010

DOP - NEVA


Stolta mig med Neva (Foto: Kåre Höjlund)

Stolt fadder: Kåre
Idag var det en stor dag för lilla Neva, 4 månader, hennes föräldrar Sofi och Peter, för mig och min sambo.
Papper Peter fyller dopskålen med den heliga vatten.

I Redbergskyrka döpte prästen Svante lilla Neva. Det var en väldigt mysigt ceremoni med några få vänner runt dopskålen. Vi sjöng tillsammans. När det var dags att döpa Neva med det heliga vatten så var hon så cool som alltid, inget ljud, skrik eller något annat kännetecken att "hej vad håller du på med?", nej hon var knäpp tyst och cool.

Min sambo Kåre blev utvalda att vara fadder till denna underbara lilla flickan. Vi är så stolta. Här lite bilder. Bilderna från själva dopet finns tyvärr inte, då jag höll Neva i armarna.


Kåre visar Neva nästa låten i boken

No comments:

Post a Comment