Wednesday, December 16, 2009

HUR SÖT KAN MAN VARA



Jag vet att jag har världens bästa jobb och det blir jag påmind nästan varje dag när jag får hålla min kamera i handen och ta bilder. Som en del konstnärer så är man ju beroende av sitt inre, att man känner sig bra för att kunna få fram det på bilderna. Energin tar man hemma när man vilar, med vänner genom att umgås och äta god mat och så kan man få det direkt när man har fotad eller under en fotografering. Speciellt när det är en barnfotografering så flödar det massor av energi in i mig och jag mår såååååå himla bra. Då räkert det en viss tid speciellt nu under vinter säsongen.

Idag hade jag lilla Flora i studion. Så söt, så gullig och så duktig framför kameran. 6,5 månader
och redan en stjärna i mina ögon!

No comments:

Post a Comment