Monday, March 16, 2009

UKULELE EYES


Nu känns det en evighet att jag har lagt in någon bild här på bloggen. Men det är inte så att jag inte har jobbat eller så, nej nej, det är bara ganska stora projekt på gång som kräver organisation och det är det jag har sysslat de senaste dagar / veckor.

Nu står i kalender att jag kommer att ha en fotoutställning med start den 8 maj, mer information om detta senare.

Jag har också fått min alldeles nyaste kamera en Canon 5D Mark II, och är nu på väg att lära mig alla nya knep och det tar också en liten stund.

Men i fredags så hade jag försökskaninen Jonas från Ukulele klubb Göteborg i studion. Imorron är det dags att presentera mit för hela föreningen och vill därför komma med några bilder som exempel.

I förskott här en bild ut av fotosessionen! Tack så mycket Jonas för ditt engagemang och din underbara personlighet. Det var verkligen roligt att fotografera dig!

No comments:

Post a Comment