Friday, January 9, 2009

LORD & LADY OF THE RINGS



Lite ZEN inför helgen. Den första vecka på 2009 har varit redan ganska positivt. Nya uppdrag har kommit in de senaste 2 dagar. Träffad nya trevliga människor och haft kul.
Bilden ovan visar Monte San Salvatore i Lugano, på mina hemmatrakter. Det var en underbar solig vinterdag i Lugano. Vi stig upp på Monte Bré för att njuta på en underbar promenad delvis i snö och se på den vackra utsikten över hela stan och alla berg runt omkring oss.
Bilden påminner mig lite gran om Japan eller Kina. Önskar alla en trevlig helg.

Min underbara praktikant Pontus fick chansen idag att testa sig fram med en av mina bilder som jag tog på en bröllop den 31 december. Det var ju snö och när jag sa bilden tänkte jag genast på THE LORD OF THE RINGS bara i form och en hon och en han. Här är resultated på ett samarbete mellan ung / gammal. *smile*

No comments:

Post a Comment