Monday, November 1, 2010

SUCCE blev det

Min alldeles egen fotogalleri

Ingång och välkomnst disken

Sambo Kåre med vänner och Michelangelo i bakgrunden

Prata om att ta bilder med annan vinkel!!

Underbaraste Greta och Nicola

Musilkalartisten Oskar Sternulf som steppar

En glad JAG

Cuckoo Johnny and the Hoodlums grymt bra 50-tals musik

Fiskedamn för de små
Alexander fick en rejäl fångst

på inflyttningsfest. Massor av människor, kunder, vänner, familj kom och delade med mig glädje av min nya fotostudion. Massor av blommar smyckar nu ut hela lokalen och det doftar gott. Fina presenter är utspredda och jag känner stor tacksamhet till alla som var där. Det känns att allt går åt rätt håll nu. Inte trodde jag efter min mammas död att jag skulle ta upp kameran och jobba igen och att det skulle bli nästas ett år senare en hel ny studio. Energin tillbaka på toppen om inte mer än tidigare och det känns så otroligt bra.
Under kvällen hade vi musikalartisten Oskar Sternulf som steppade loss http://www.sternulf.se/ och 50-tals gruppen Cuckoo Johnny and the Hoodlums som rockade oss loss allihopa. Det var så kul!
Maten föreberedes av Sofi Orincsay med kärlek och tårtan kom från Martin + Zahra Åhman som jag fotograferade tidigare i somras på deras bröllopsdag.
Ett stor tack även till Carina Flood Theorin som fixade fram inbjudiningen så fint och en speciell tack til min praktikant Vanessa som jobbade som en galning under kvällen och fixade allt som jag skulle har gjort annars, men fick då chansen att umgås istället med mina gäster. Vanessa du är en engel!!

Inte minns får jag tacka min kära sambo, för att utom honom hade det nog aldrig funkat, så älsking GRAZIE die cuore.

Och här lite bilder från kvällen!!

No comments:

Post a Comment