Friday, April 23, 2010

KUNDKVÄLL HOS ITRIM


Min väninna Andrea som stolt visar bademode!


Killarna med sportskläder!

Min allra bästa kund och väninna Andrea mailade mig förra veckan om jag hade lust att fotografera henne på en modevisning för ITRIM. Javisst, vad kul. Jag älskar modevisningar.


Andrea blir sminkad före visningen.

Redan som barn fick jag följa med min mor på olika modevisngar och vi njöt av detta, även om vi aldrig kunde köpa kläderna. Det var en sort frihets moment.


ICA Maxi bjöd på bröd, mango och melon!

Itrim organiserar varje år en sådan modevisning. Modellerna är kunderna själv som har kämpat för att hitta balansen i kroppen igen och jag blev verkligen överraskad av deras mod och stolthet att uppträda framför alla. Publicken applauderade. Det bjöds på underhållning, mat och ett antal företag var där med specialerbjudande. Stämmningen var glad och väldigt positiv.





No comments:

Post a Comment