Saturday, February 20, 2010

MOT ALLA ODDS


Trots snökaoset och några timmar snöskottning så kom jag fram till garaget och till bilen, samt till ingången av studion. Jag var lite osäkert om min andra barnfotografering skulle hållas eller ej, men jupp, hela familjen T. dyk upp glada och pigga för en fotografering. Lille Oskar, 3 år var världens nyfikaste barn som gick på upptäckningsresa genom min långa korridor och in i studion. Han skulle testa ett antal leksaker och fastnade framför allt för en gammal telefon och skrattade sig hjäl när jag satte på fläkten.

Idag så vill jag dela med er ett porträtt på ett barn som har hittad hem här i Sverige och är omhändetagen av två underbara föräldrar. Vissa barn nå direkt in i ens hjärta och det gjorde lille store Oskar.
I hans ögonen finns liv, glädje, nyfikenhet och busighet. En härlig människa.

1 comment:

  1. Hej Cornelia!

    Jättefin bild, och fin text!
    Tack för en rolig fotografering!

    Fam. T.

    ReplyDelete