Saturday, August 29, 2009

PIRET & JÖRGEN



Det skulle regna hela dagen. Efter fotograferingen i studio med Jörgen och Piret, var vi på väg ute och då började det ösregnar. Porschen och Jaguar väntade ute i regnet.
På vägen mot Jonsereds Fabriken då slutade det plötslig och solen kom fram. Vi ska kanske ändå har solgaranti på prislistan!???




Herrgården var fullt med folk som gjorde en kick-off men det brydde vi inte oss och körde stenhård programmet. Här en liten spontan bild när champagne flasken skulle öppnas.



Vid allén mot Herrgården blockerade vi vägen ordentligt för fotograferingen och jag ber om ursäkta för alla föräldrar som körde upp sina barn till ett kalas. Men hej, vem har inte lust att titta på ett vackert brudpar?




Den nyinköpta Porschen var ju en juvel förutom Piret, så klart. Min Porschehjärta slog snabbt när jag fick se den och nu börjar jag igen att drömma om min Porsche. Kanske kanske innan jag dör, vem vet....

GRATTIS ni två underbara. Piret din klänning var en klass för sig och du bar den som en gudinna. Jörgen, det blev inte alls några blinkningar, bra jobbat!!

2 comments:

  1. hej, tack. Du var först på nätet med bilder

    ReplyDelete
  2. Tack så mycket till Er båda! Ni gjorde ett fantastiskt jobb och vi ser tiden med fotograferingen som en del av vårt bröllop med underbara skratt och fina minnen!!
    Vi hoppas att vid nästa större händelse kan vi bli fotade av Er igen!
    Kramar från Piret och Jörgen!

    ReplyDelete