Tuesday, June 3, 2014

TOA BESÖK

Jag återupptar mitt bloggande, med förhoppning att samla ihop lite roliga äventyr i mitt fotograf liv.
Tydligen visade sig idag att det finns visst folk som vill gärna läsa om det...så varsågod.... here we start again.

Vssa dagar är det rena lyx att hitta tid för att gå på toaletten. Jag känner mig som en kanin som stutsar mellan studion, min dator, disken, arbetsbänken. Inte hinner jag ett dugg att gå på toa! Hur kan detta vara? Studenttider...yes! Men nu så äntligen äntligen har jag tömt det och kan sitta i lugn och ro utan att skaka mina ben framför datorn igen. Hur lång tid gick det sedan sista besöket? hmmm...räknar....kommer ej ihåg kanske 5-6 timmar? Visst säger man att man ska träna upp sin blåsa eller hur? Ha en fin kväll mina damar och herrar och alla små barn tjuhuiiii

 
Toalett på flygplatsen i Brighton

No comments:

Post a Comment