Monday, June 30, 2008

YOGA AND BÄBIS

Måndag morgon,
hade det lite segt att komma upp, men har nu bestämt mig att dra igång med YOGA igen.
Så vi få se om alla ben, armar och huvud är på samma plats när jag väl återvänder till min fotostudio. Och imorron kommer jag säkert inte kunna gå av smärta....men kroppen behöver muskler, kamera kan man bara hålla med bra muskler, altså...upp mot kampen....och inte minst det.... hjärnan behöver lite friskluft från alla jobb och tankar och bilder som bara snurrar så runt.... som en boll.

På eftermiddag är det dags att fota lilla Natacha för andra gången. En rar liten flicka på 1 år.

2 comments:

  1. Kolla, kolla Grattis lilla Italienskan är bloggare. Nu kör vi så det ryker här inne med vackra människor och många skratt
    pappa B

    ReplyDelete
  2. Tackar tackar....nu kommer mitt första bild från dagens fotografering. Är hon inte söt?

    ReplyDelete